Vanuit het idee om meer beleving en vernieuwing in het zwemonderwijs te brengen, ontwikkelde Bravoere in samenwerking met No More Mondays de Swim Fun Cards. Dit is een reeks ansichtkaarten met een multifunctionele applicatie die kinderen op een leuke, speelse manier betrekt bij zwemles. Plezier en spelend leren staan hierin voorop. Het is een nieuwe toepassing om de interessante materie van zwemles op een leuke, actieve manier thuis onder de aandacht te krijgen. Gamification, storytelling, 360VR en video’s zorgen voor waardevolle, interactieve leermomenten in de belevingswereld van kinderen. Thuis ontstaat al de voorpret!
Bravoere ontwikkelde in co creatie met medewerkers van De Hoornse Vaart een 4-seizoenen animatieprogramma voor kinderen van 0-5 jaar. Op basis van het verhaal met de belevenissen van Freddy Fit in het zwembad zijn gevarieerde programma’s ontwikkeld ter vermaak van de jongste doelgroep. Variatie wordt geboden door onder meer dans, muziek, sport en bewegen, games en playful learning.
Bravoere ontwikkelde een verhaallijn en (voorlees)verhaal voor jonge kinderen (en hun ouders) om ze te inspireren en stimuleren voor een leuk dagje uit in het zwembad. Het verhaal van de Hoornse Vaart, op basis van het Alkmaarse DNA met mascotte Freddy Fit in de hoofdrol, geldt tevens als onderlegger voor diverse (recreatieve) belevingsconcepten.
Voor het stichtingsbestuur van Sociaal Cultureel Centrum Den Durpsherd ontwikkelde Bravoere een Maatschappelijke visie en Strategisch Beleidsplan. Het beleidsplan biedt inzicht in de huidige situatie, relevante trends en ontwikkelingen, een situatieanalyse en geeft aanbevelingen voor de gewenste situatie. De gewenste situatie is uitgewerkt in een toekomstscenario met pijlers, (maatschappelijke) thema’s, functies en activiteiten. Tot slot biedt het plan concrete handvaten om de accommodatie fysiek vorm te geven zodat het nog meer van maatschappelijke betekenis kan zijn voor de lokale gemeenschap.
Voor zwem- en sportcomplex De Hoornse Vaart in Alkmaar voerde Bravoere een belevingsscan uit met inzicht in de verbeterkansen op een betere gastbeleving vóór, tijdens en na recreatief (familie)bezoek. Een belevingsscan brengt in beeld wat gasten onderweg ervaren en geeft inzicht in de wijze waarop gasten eerder kunnen worden verleid, enthousiast raken en positieve herinneringen opbouwen tijdens hun bezoek aan het zwembad.
Voor het Leeghwaterbad, een zwemaccommodatie met 4 baden onder één dak, is onderzoek gedaan naar de mogelijkheden van een leisure-ontwikkeling op het buitenterrein (10.000 m2). Na gebleken marktpotentie is een visie en totaalconcept, aan de hand van co creatie en storytelling, ontwikkeld voor een belevingspark “Leeghwaterland”. Vanuit een storyboard komen de avonturen van de verschillende characters tot leven in Leeghwaterland. Na voltooiing van Leeghwaterland is de accommodatie compleet voor een bijzonder dagje uit met de familie.
In het kader van het 10-jarig bestaan van het Leeghwaterbad zijn drie grote evenementen “In het Park” georganiseerd. Klapper op de vuurpijl was Kerst in het Park met meer dan 25.000 bezoekers in 2 dagen. Deze kersteditie bestond vooral uit vele kerstkramen, maar ook muziek, kinderattracties, optredens en vuurwerkshows. Met Pasen in het Park kon je een dagje uit met het hele gezin. Er waren diverse attracties en dans-, circus- en acrobatische acts en een spectaculaire vuurshow. Daarnaast kon je genieten van muziekoptredens en meedoen aan allerlei activiteiten. Zomer in het Park was een feest voor ieder kind. Van bootje varen en boomklimmen tot tokkelen, ondertussen genietend van de swingende beats van de DJ. De events zorgden voor een hogere aantrekkingskracht van het Leeghwaterbad. Door meer herkenbaarheid onder een groter publiek stegen de bezoekcijfers in navolgende jaren.
In co creatie met een groep medewerkers gaven we vorm aan de huisstijl van het Purmerendse sportbedrijf Spurd. Vervolgens brachten we alle brochures, folders en andere communicatie uitingen in lijn met de huisstijl. Voor het Spurd-Leeghwaterbad is een zakelijke brochure ontwikkeld als onderdeel van een wervingscampagne.
Het verbeelden van verhalen is ons ding. Dat is onder meer terug te zien in de illustraties die voor diverse exposities zijn uitgevoerd.
Met de toepassing van Mixed Media zijn verhalen goed te verbeelden. Door verschillende technieken en materialen te gebruiken komen we vaak tot verrassende creaties.
Voor diverse opdrachtgevers hebben we de merkbeleving versterkt door middel van illustratieve vormgeving. Deze zijn onder meer uitgewerkt in logo's, huisstijlen en package designs.
Meer plezier met zwemles? Swim Fun Cards betrekt kinderen op een eigentijdse, speelse wijze bij hun zwemles. Thuis ontstaat al de voorpret met deze coole kaarten boordevol online games, storytelling, video's en 360VR.
Bravoere ontwikkelde in co creatie een 4-seizoenen animatieprogramma voor kinderen van 0-5 jaar.
Bravoere ontwikkelde een verhaallijn en (voorlees)verhaal voor jonge kinderen (en hun ouders) om ze te inspireren voor een leuk dagje uit in het zwembad.
Voor Sociaal Cultureel Centrum Den Durpsherd & Beneluxtheater ontwikkelde Bravoere een Maatschappelijke Visie en Strategisch Beleidsplan. Het plan biedt concrete handvaten om de accommodatie te transformeren met functionele verbeteringen, meer fysieke samenhang, gastbeleving en innovatieve elementen.
Bravoere voerde een belevingsscan uit met inzicht in de verbeterkansen op een betere gastbeleving vóór, tijdens en na recreatief (familie)bezoek.
Voor de leisure ontwikkeling van het buitenterrein van het Leeghwaterbad is een overkoepelende visie en concept voor een belevingspark ontwikkeld. Vanuit een storyboard komen de avonturen tot leven in Belevingspark Leeghwaterland.
In het kader van het 10-jarig bestaan van het Leeghwaterbad zijn drie grote evenementen “In het Park” georganiseerd.
In co creatie met een groep medewerkers gaven we vorm aan de huisstijl van het Purmerendse sportbedrijf Spurd.
Het verbeelden van verhalen is ons ding. Dat is onder meer terug te zien in de illustraties die voor diverse exposities zijn uitgevoerd.
Met de toepassing van Mixed Media zijn verhalen goed te verbeelden. Door verschillende technieken en materialen te gebruiken, komen we vaak tot verrassende creaties.
Voor diverse opdrachtgevers hebben we de merkbeleving versterkt door middel van illustratieve vormgeving. Deze zijn onder meer uitgewerkt in logo's, huisstijlen en package designs.
Heeft u vragen, mail ons gerust.